Sökningen fann 8 träffar

av Dextan
2005-02-10 20:06
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Sidan kan ej visas
Svar: 10
Visningar: 8991

Men när man ska regga sig och trycker på klart står det typ debug något i emailer.php Men jag måste ju fylla i lite saker på admin sidorna men vad för smpt server eller vad det nu hette!


Svensak funkar nu. TACK
av Dextan
2005-02-10 20:02
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Sidan kan ej visas
Svar: 10
Visningar: 8991

var skickar du översättningen.
Och hur gör jag med att den ska maila saker till deras mail. Det står ju när jag ska regga mig
av Dextan
2005-02-10 19:55
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Sidan kan ej visas
Svar: 10
Visningar: 8991

mm anv:test2 pass:test2
och när jag ska regga mig står det Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : c:\apache\htdocs\phpbb2\includes\emailer.php
men det funkar att logga in sen..



kan nån av er skicka den svenska versionen. Hemsidan är nere som har den. Det går ej att tanka ...
av Dextan
2005-02-10 19:42
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Sidan kan ej visas
Svar: 10
Visningar: 8991

Dextan

av Dextan
2005-02-10 19:25
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Sidan kan ej visas
Svar: 10
Visningar: 8991

Sidan kan ej visas

När jag ska logga in på mitt forum kommer det sidan kan ej visas, sen när jag går till index.php så står det att jag är inloggad.
Det kommer fram sidan kan ej visas när jag ska logga in och när jag ska logga ut!
av Dextan
2005-02-06 13:55
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Fel??
Svar: 1
Visningar: 2006

Fel??

När jag tryckte på finish när jag hade fyllt i all information så står det
Information

Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
av Dextan
2005-02-06 13:02
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Guide
Svar: 3
Visningar: 3796

Tja

Finns det nån annan stans att laffa den phpBB2 en på deras hemsida? För jag behöver detnu!
av Dextan
2005-02-05 20:58
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Guide
Svar: 3
Visningar: 3796

Guide

Hejsan. Jag får php sidan att funka med phpbb2 men när man ska skirva in allt först när man ska använda det om admin lösen och sånt.
Onär jag trcyerk på klar står det typ can not connect to mysql. Jag kör phptraid man apache o mysql och php. och jag har startat myql dosfönstret så det körs o så ...