Men när man ska regga sig och trycker på klart står det typ debug något i emailer.php Men jag måste ju fylla i lite saker på admin sidorna men vad för smpt server eller vad det nu hette!
Svensak funkar nu. TACK
Sökningen fann 8 träffar
- 2005-02-10 20:06
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Sidan kan ej visas
- Svar: 10
- Visningar: 8991
- 2005-02-10 20:02
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Sidan kan ej visas
- Svar: 10
- Visningar: 8991
- 2005-02-10 19:55
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Sidan kan ej visas
- Svar: 10
- Visningar: 8991
- 2005-02-10 19:42
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Sidan kan ej visas
- Svar: 10
- Visningar: 8991
- 2005-02-10 19:25
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Sidan kan ej visas
- Svar: 10
- Visningar: 8991
Sidan kan ej visas
När jag ska logga in på mitt forum kommer det sidan kan ej visas, sen när jag går till index.php så står det att jag är inloggad.
Det kommer fram sidan kan ej visas när jag ska logga in och när jag ska logga ut!
Det kommer fram sidan kan ej visas när jag ska logga in och när jag ska logga ut!
- 2005-02-06 13:55
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Fel??
- Svar: 1
- Visningar: 2006
Fel??
När jag tryckte på finish när jag hade fyllt i all information så står det
Information
Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
Information
Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted
- 2005-02-06 13:02
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Guide
- Svar: 3
- Visningar: 3796
Tja
Finns det nån annan stans att laffa den phpBB2 en på deras hemsida? För jag behöver detnu!
- 2005-02-05 20:58
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Guide
- Svar: 3
- Visningar: 3796
Guide
Hejsan. Jag får php sidan att funka med phpbb2 men när man ska skirva in allt först när man ska använda det om admin lösen och sånt.
Onär jag trcyerk på klar står det typ can not connect to mysql. Jag kör phptraid man apache o mysql och php. och jag har startat myql dosfönstret så det körs o så ...
Onär jag trcyerk på klar står det typ can not connect to mysql. Jag kör phptraid man apache o mysql och php. och jag har startat myql dosfönstret så det körs o så ...
