Svarar på mitt eget inlägg.
Verkar som detta var en kombination av olika problem.
1: Det Svenska bildpaketet låg fel.
2: Behörigheten att posta inlägg var ställt på Nej, av någon anledning. Är inget jag aktivt valt iaf.
Sökningen fann 3 träffar
- 2012-11-10 14:53
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Ingen "ny tråd" knapp / inget text alternativ
- Svar: 3
- Visningar: 3889
- 2012-11-10 14:33
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Ingen "ny tråd" knapp / inget text alternativ
- Svar: 3
- Visningar: 3889
Re: Ingen "ny tråd" knapp / inget text alternativ
(hitta ingen redigera funktion här, så får bli ett nytt inlägg då)
Kan tillägga att knapparna syns när jag loggat ut mig. Men känns som det saknas vissa ändå.
Kan tillägga att knapparna syns när jag loggat ut mig. Men känns som det saknas vissa ändå.
- 2012-11-10 14:17
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Ingen "ny tråd" knapp / inget text alternativ
- Svar: 3
- Visningar: 3889
Ingen "ny tråd" knapp / inget text alternativ
Hej
Har precis installerat PHPBB senaste versionen, och installerade Svensk översättning samtidigt.
Har sökt och läst en del i forumet om strulande knappar. Men inte hittat något som fungerat för mig.
Dessutom fanns inte knapparna när jag körde den förinstallerade British-English versionen.
Borde ...
Har precis installerat PHPBB senaste versionen, och installerade Svensk översättning samtidigt.
Har sökt och läst en del i forumet om strulande knappar. Men inte hittat något som fungerat för mig.
Dessutom fanns inte knapparna när jag körde den förinstallerade British-English versionen.
Borde ...
