Tusen tack för din hjälp.
Är djupt tacksam!
Trevlig sommar:)
/Fabian
Sökningen fann 7 träffar
- 2011-07-13 11:43
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Mail notification fungerar inte
- Svar: 12
- Visningar: 6274
- 2011-07-12 16:01
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Mail notification fungerar inte
- Svar: 12
- Visningar: 6274
Re: Mail notification fungerar inte
JIPPIE!!!!
Det funkar!
Tusen tack:)
Det var bevakningarna som jag missat.
Den checkboxen ser ju ibockad ut eftersom det är en bock där. Trodde att den då var bevakad.
Det går kanske att göra tydligare att bevakningen inte är vald genom en tom ruta?
Om en användare bevakar en kategori, kommer det ...
Det funkar!
Tusen tack:)
Det var bevakningarna som jag missat.
Den checkboxen ser ju ibockad ut eftersom det är en bock där. Trodde att den då var bevakad.
Det går kanske att göra tydligare att bevakningen inte är vald genom en tom ruta?
Om en användare bevakar en kategori, kommer det ...
- 2011-07-12 14:03
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Mail notification fungerar inte
- Svar: 12
- Visningar: 6274
Re: Mail notification fungerar inte
Får det fortfarande inte att fungera.
Jag har testat att logga in med en annan användare och svara på en tråd som jag själv har skapat. Fick inget mail då.
Sen vill jag gärna att det kommer ett mail till alla användare som jag godkänt till en viss kategori när jag startar en ny tråd i den kategorin ...
Jag har testat att logga in med en annan användare och svara på en tråd som jag själv har skapat. Fick inget mail då.
Sen vill jag gärna att det kommer ett mail till alla användare som jag godkänt till en viss kategori när jag startar en ny tråd i den kategorin ...
- 2011-07-12 00:13
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Mail notification fungerar inte
- Svar: 12
- Visningar: 6274
Re: Mail notification fungerar inte
Aah. Nu är den raden tillagd.
Vet inte riktigt vad en moderationskö är. Tror inte jag valt något sådant i alla fall.
Jag har en "gäst admin" login om du vill kolla hur det ser ut. Kanske går snabbare o lösa det så?
mvh
Fabian
Vet inte riktigt vad en moderationskö är. Tror inte jag valt något sådant i alla fall.
Jag har en "gäst admin" login om du vill kolla hur det ser ut. Kanske går snabbare o lösa det så?
mvh
Fabian
- 2011-07-11 14:05
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Mail notification fungerar inte
- Svar: 12
- Visningar: 6274
Re: Mail notification fungerar inte
Tack för tipsen
Jag lyckades skicka ett massutskick så mailen verkar ju funka.
Det är när jag skapar en ny tråd som det inte kommer nåt mail.
mvh
Fabian
Jag lyckades skicka ett massutskick så mailen verkar ju funka.
Det är när jag skapar en ny tråd som det inte kommer nåt mail.
mvh
Fabian
- 2011-05-23 11:52
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Mail notification fungerar inte
- Svar: 12
- Visningar: 6274
Re: Mail notification fungerar inte
Supportmallgenerator
Vilken version utav phpBB använder du? : phpBB 3.0.8
Vad har du för adress till ditt forum? : http://www.loudattic.com/community
Vad använder du för webhotell? : one.com
Hur installerade du ditt forum? : Jag använde mig utav nedladdningspaketet från phpBB.com
Är ditt ...
Vilken version utav phpBB använder du? : phpBB 3.0.8
Vad har du för adress till ditt forum? : http://www.loudattic.com/community
Vad använder du för webhotell? : one.com
Hur installerade du ditt forum? : Jag använde mig utav nedladdningspaketet från phpBB.com
Är ditt ...
- 2011-05-21 21:29
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Mail notification fungerar inte
- Svar: 12
- Visningar: 6274
Mail notification fungerar inte
Hej
Jag lägger upp mina kunder som nya medlemmar själv och jag vill att dom ska få mail när jag svarar dom i en tråd.
Vi är också tre administratörer som kommunicerar via vårt forum och ingen får mail just nu.
Har klickat i "Meddela mig vid svar som standard: JA" men får ändå inget mail.
Ikonen ...
Jag lägger upp mina kunder som nya medlemmar själv och jag vill att dom ska få mail när jag svarar dom i en tråd.
Vi är också tre administratörer som kommunicerar via vårt forum och ingen får mail just nu.
Har klickat i "Meddela mig vid svar som standard: JA" men får ändå inget mail.
Ikonen ...
