Jaha då är jag med i matchen. Då behöver bara den andra grundare göra mig till grundare också.
Tack för hjälpen.
Såg nu att den här tråden säkerligen hörde hemma i frågor&svar. Flytta den gärna
/Andreas
Sökningen fann 3 träffar
- 2011-05-16 23:20
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Rensa Cachen som admin.
- Svar: 5
- Visningar: 3399
- 2011-05-16 20:35
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Rensa Cachen som admin.
- Svar: 5
- Visningar: 3399
Re: Rensa Cachen som admin.
Det var som jag trodde då
Finns det ingen mod så man kan ändra så alla admin kan rensa också?
Tack för ditt snabba svar Peetra
Finns det ingen mod så man kan ändra så alla admin kan rensa också?
Tack för ditt snabba svar Peetra
- 2011-05-16 20:24
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Rensa Cachen som admin.
- Svar: 5
- Visningar: 3399
Rensa Cachen som admin.
Hej!
Jag undrar om det bara är forums grundaren som kan rensa cachen? Jag är admin men är inte grundaren.
Det konstiga är att jag har tillgång till rubbet men inte till att rensa cachen.
/Andreas
Jag undrar om det bara är forums grundaren som kan rensa cachen? Jag är admin men är inte grundaren.
Det konstiga är att jag har tillgång till rubbet men inte till att rensa cachen.
/Andreas
