Kan man itne göra så att attach filerna visas i tumb istället?
Sökningen fann 7 träffar
- 2004-10-13 12:11
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Attach
- Svar: 12
- Visningar: 10023
- 2004-10-11 17:18
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Attach
- Svar: 12
- Visningar: 10023
- 2004-10-09 03:42
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Attach
- Svar: 12
- Visningar: 10023
Attach
Halloj, har äntligen fått igång mitt forum och Har nu instalerat Attach Mod.
Problemet är bara att jag inte får någon text när jag ska administreradet.
Det fungerar att ladda upp bilder och så fast det är ingen text. någon med tips?
Mvh
Problemet är bara att jag inte får någon text när jag ska administreradet.
Det fungerar att ladda upp bilder och så fast det är ingen text. någon med tips?
Mvh
- 2004-10-07 18:11
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: lite feedback
- Svar: 7
- Visningar: 5957
- 2004-10-07 16:45
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: lite feedback
- Svar: 7
- Visningar: 5957
Nu ahr jag ett stort problem, har instalerat apache isället.
har följt guden på http://ematte.se/tut/wamp.php#m_install
Men när jag ska öppna ex: index.php kommer det bara upp nerladdnings ruta.
har följt guden på http://ematte.se/tut/wamp.php#m_install
Men när jag ska öppna ex: index.php kommer det bara upp nerladdnings ruta.
- 2004-10-07 13:07
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: lite feedback
- Svar: 7
- Visningar: 5957
- 2004-10-07 10:05
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: lite feedback
- Svar: 7
- Visningar: 5957
lite feedback
hej, har presic fått igång, myphpadmin och mysql. men vart lägger jag upp själva forumet? tänkte använda min webserver.? mvh
