Sökningen fann 7 träffar

av frankenztein
2004-10-13 12:11
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Attach
Svar: 12
Visningar: 10023

Instalerade phpb2 plus istället, har en ny fråga :D
Kan man itne göra så att attach filerna visas i tumb istället?
av frankenztein
2004-10-11 17:18
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Attach
Svar: 12
Visningar: 10023

noppe inte om filerna ska vara i phpbb2/language/lang_english

vad kan vara felet?
av frankenztein
2004-10-09 03:42
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Attach
Svar: 12
Visningar: 10023

Attach

Halloj, har äntligen fått igång mitt forum och Har nu instalerat Attach Mod.
Problemet är bara att jag inte får någon text när jag ska administreradet.
Det fungerar att ladda upp bilder och så fast det är ingen text. någon med tips?

Mvh
av frankenztein
2004-10-07 18:11
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: lite feedback
Svar: 7
Visningar: 5957

Tack för svaret, med orkar inte leta igenom en hel guide när jag inte vet vad jag letar efter. du vet inte vart man kan läsa om detta?
av frankenztein
2004-10-07 16:45
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: lite feedback
Svar: 7
Visningar: 5957

Nu ahr jag ett stort problem, har instalerat apache isället.
har följt guden på http://ematte.se/tut/wamp.php#m_install
Men när jag ska öppna ex: index.php kommer det bara upp nerladdnings ruta.
av frankenztein
2004-10-07 13:07
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: lite feedback
Svar: 7
Visningar: 5957

Måste jag regga mig på ett web hotell ändå?
av frankenztein
2004-10-07 10:05
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: lite feedback
Svar: 7
Visningar: 5957

lite feedback

hej, har presic fått igång, myphpadmin och mysql. men vart lägger jag upp själva forumet? tänkte använda min webserver.? mvh