Nä, jag har inte åtkomst dit längre, men jag hade alla filerna i original, så jag uppdaterade varje post det rörde sig. Det var som sagt inte så många.
Däremot är jag nu väldigt osäker på hur man ska göra en korrekt backup på bilagefilerna. När jag nu försökte med att ladda ner dem via FTP som ...
Sökningen fann 4 träffar
- 2010-04-22 19:18
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Behöver hjälp med att flytta mitt forum
- Svar: 25
- Visningar: 15484
- 2010-04-20 20:31
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Behöver hjälp med att flytta mitt forum
- Svar: 25
- Visningar: 15484
Re: Behöver hjälp med att flytta mitt forum
Tack, Holger, för dina snabba svar.
Det är mina backuper av filerna som inte är ok!
Endast ett fåtal av filerna går att öppna ens direkt från hårddisken. *suck*
Nå, de är tack och lov inte så många.
Tack igen!
Det är mina backuper av filerna som inte är ok!
Endast ett fåtal av filerna går att öppna ens direkt från hårddisken. *suck*
Nå, de är tack och lov inte så många.
Tack igen!
- 2010-04-20 19:31
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Behöver hjälp med att flytta mitt forum
- Svar: 25
- Visningar: 15484
Re: Behöver hjälp med att flytta mitt forum
Tack för ett snabbt svar.
Uppladdningen gjordes med auto. Jag hade fel behörigheter till mappen, så jag ändrade till 777, men det hjälpte inte. Jag rensade cachen efter ändringen, men det hjälpte inte heller.
Filerna är vanliga office-dokument, doc, xls och pdf.
Uppladdningen gjordes med auto. Jag hade fel behörigheter till mappen, så jag ändrade till 777, men det hjälpte inte. Jag rensade cachen efter ändringen, men det hjälpte inte heller.
Filerna är vanliga office-dokument, doc, xls och pdf.
- 2010-04-20 13:56
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Behöver hjälp med att flytta mitt forum
- Svar: 25
- Visningar: 15484
Re: Behöver hjälp med att flytta mitt forum
Vårt forum är nyligen flyttat på det vis som beskrivs här i tråden. Backup med mysqldumper, installerat om forumet på nya webbhotellet och återställt backupen. Allting fungerar perfekt - utom bilagorna.
Filerna i mappen 'files' har jag kopierat och flyttat till motsvarande mapp i den nya ...
Filerna i mappen 'files' har jag kopierat och flyttat till motsvarande mapp i den nya ...
