Måste jag ändra ?
Jag tänkte mest på detta forum "phpbb sverige"
Mitt eget är ändrat sen länge.
Mvh / Hemsk
Sökningen fann 3 träffar
- 2004-09-14 22:29
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Irc knappen på detta forum
- Svar: 4
- Visningar: 4248
- 2004-09-14 20:30
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Irc knappen på detta forum
- Svar: 4
- Visningar: 4248
- 2004-09-14 20:00
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Irc knappen på detta forum
- Svar: 4
- Visningar: 4248
Irc knappen på detta forum
Vill di inte ändra koden så att den fungerar eller ids di inte ?

