Ok! tack. Ska se vad jag kan hitta på
Sökningen fann 7 träffar
- 2010-11-24 18:25
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Anpassa phpbb till ens hemsida..?
- Svar: 4
- Visningar: 5154
Re: Anpassa phpbb till ens hemsida..?
Vad jag heter är väl skitsamma
lite trevligare kanske men.
Ok! tack. Ska se vad jag kan hitta på
Ok! tack. Ska se vad jag kan hitta på
- 2010-11-22 16:45
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Anpassa phpbb till ens hemsida..?
- Svar: 4
- Visningar: 5154
Re: Anpassa phpbb till ens hemsida..?
Ja jag har gjort den själv.:ADDE:. skrev:Har du gjort hemsidan själv eller har du använt dig av en webbtjänst eller instrallerat en hemsida som t.ex Drupal eller Joomla?
- 2010-11-20 15:58
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Anpassa phpbb till ens hemsida..?
- Svar: 4
- Visningar: 5154
Anpassa phpbb till ens hemsida..?
är detta möjligt på nåt vis? har en portal i php, använder include ni vet för o sätta in headern , footer osv på varje sida. finns det någon möjlighet att trycka in själva forumet o få det att passa, eller måste själva forumet vara en "egen del" av sidan?
och ja, jag är lite nybörjare inom detta ...
och ja, jag är lite nybörjare inom detta ...
- 2010-11-13 13:05
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Behöver lite hjälp med en drop-down meny
- Svar: 3
- Visningar: 4658
Re: Behöver lite hjälp med en drop-down meny
tack tack, fixat det nu
- 2010-11-01 14:16
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Behöver lite hjälp med en drop-down meny
- Svar: 3
- Visningar: 4658
Behöver lite hjälp med en drop-down meny
Tjo, jag har letat och letat och letat efter en bra css-meny eller dhtml eller vad som helst, bara den blir bra och passar in. Jag hittade en gratismeny, som var så att jag kunde göra den på nätet för och sen ladda hem den i en mapp och bara ladda upp till sidan sen, så provade det, men den passar ...
- 2008-11-27 17:24
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Logo till kattforum sökes!
- Svar: 0
- Visningar: 3179
Logo till kattforum sökes!
Hej !
Äger www.svenskkatt.se och undrar om nån vill göra en logo till forumet eller sidan ?
.. Vore väldigt tacksam.
Äger www.svenskkatt.se och undrar om nån vill göra en logo till forumet eller sidan ?
- 2008-11-27 17:20
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Easymod?
- Svar: 1
- Visningar: 2137
Easymod?
Hej !
Hur installerar man easymod? försöker komma in på den från adressen direkt till den men ska det inte gå och göra det på administrationspanelen? har ställt in så det är 777 i CMOD och ändrat till subsilver igen men det funkar inte endå.
www.svenskkatt.se
Hur installerar man easymod? försöker komma in på den från adressen direkt till den men ska det inte gå och göra det på administrationspanelen? har ställt in så det är 777 i CMOD och ändrat till subsilver igen men det funkar inte endå.
www.svenskkatt.se
