Sökningen fann 7 träffar

av Lemuu
2010-11-24 18:25
Kategori: 3.0.x - Teman & Design
Tråd: Anpassa phpbb till ens hemsida..?
Svar: 4
Visningar: 5154

Re: Anpassa phpbb till ens hemsida..?

Vad jag heter är väl skitsamma :P lite trevligare kanske men.
Ok! tack. Ska se vad jag kan hitta på
av Lemuu
2010-11-22 16:45
Kategori: 3.0.x - Teman & Design
Tråd: Anpassa phpbb till ens hemsida..?
Svar: 4
Visningar: 5154

Re: Anpassa phpbb till ens hemsida..?

.:ADDE:. skrev:Har du gjort hemsidan själv eller har du använt dig av en webbtjänst eller instrallerat en hemsida som t.ex Drupal eller Joomla?
Ja jag har gjort den själv
av Lemuu
2010-11-20 15:58
Kategori: 3.0.x - Teman & Design
Tråd: Anpassa phpbb till ens hemsida..?
Svar: 4
Visningar: 5154

Anpassa phpbb till ens hemsida..?

är detta möjligt på nåt vis? har en portal i php, använder include ni vet för o sätta in headern , footer osv på varje sida. finns det någon möjlighet att trycka in själva forumet o få det att passa, eller måste själva forumet vara en "egen del" av sidan?

och ja, jag är lite nybörjare inom detta ...
av Lemuu
2010-11-13 13:05
Kategori: Hjälp sökes!
Tråd: Behöver lite hjälp med en drop-down meny
Svar: 3
Visningar: 4658

Re: Behöver lite hjälp med en drop-down meny

tack tack, fixat det nu
av Lemuu
2010-11-01 14:16
Kategori: Hjälp sökes!
Tråd: Behöver lite hjälp med en drop-down meny
Svar: 3
Visningar: 4658

Behöver lite hjälp med en drop-down meny

Tjo, jag har letat och letat och letat efter en bra css-meny eller dhtml eller vad som helst, bara den blir bra och passar in. Jag hittade en gratismeny, som var så att jag kunde göra den på nätet för och sen ladda hem den i en mapp och bara ladda upp till sidan sen, så provade det, men den passar ...
av Lemuu
2008-11-27 17:24
Kategori: Hjälp sökes!
Tråd: Logo till kattforum sökes!
Svar: 0
Visningar: 3179

Logo till kattforum sökes!

Hej !
Äger www.svenskkatt.se och undrar om nån vill göra en logo till forumet eller sidan ? :) .. Vore väldigt tacksam.
av Lemuu
2008-11-27 17:20
Kategori: 3.0.x - MODdar
Tråd: Easymod?
Svar: 1
Visningar: 2137

Easymod?

Hej !
Hur installerar man easymod? försöker komma in på den från adressen direkt till den men ska det inte gå och göra det på administrationspanelen? har ställt in så det är 777 i CMOD och ändrat till subsilver igen men det funkar inte endå.

www.svenskkatt.se