Ok.
Skapade en "huvudmeny" (denna syns inte direk) skapade därefter en kategori och lade denna under den första huvudmenyn som jag skapade. Problemet var att huvudmenyn inte syntes direkt, vilket skapade problem för mig.
Sökningen fann 3 träffar
- 2008-08-18 10:01
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Huvudkategorier!??
- Svar: 4
- Visningar: 2451
- 2008-08-17 20:33
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Huvudkategorier!??
- Svar: 4
- Visningar: 2451
Re: Huvudkategorier!??
Löste det. /
- 2008-08-17 18:28
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Huvudkategorier!??
- Svar: 4
- Visningar: 2451
Huvudkategorier!??
Har precis installerat phpBB 3.0.2 och skall lägga till hucudmenyer men får inte dessa uppdelade som ex. ni har på denna sida. Skall inte detta gå att göra med denna version?? För mig ser det bara ut såhär http://www.eciggforum.se , kan lägga till undermenyer i dessa kategorier men man måste väl ...
