Sökningen fann 4 träffar
- 2004-05-31 09:52
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Svensk översättning av Chatbox? Finns det?
- Svar: 6
- Visningar: 15332
- 2004-05-29 18:27
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Svensk översättning av Chatbox? Finns det?
- Svar: 6
- Visningar: 15332
- 2004-05-24 20:18
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Problem med EasyMOD
- Svar: 2
- Visningar: 3759
Vad som verkar ha hänt är att admin_easymod.php fattas. Jag har en som heter Admin_easymod.php.txt som jag namn ändrat till .php. Men när jag kör den får jag detta meddelande.
Jag läste nånstans att vissa paths, som t.ex. //admin*** bara ska ha en slash, men jag vet inte hur man ändrar detta. Har ...
Jag läste nånstans att vissa paths, som t.ex. //admin*** bara ska ha en slash, men jag vet inte hur man ändrar detta. Har ...
- 2004-05-24 17:24
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Problem med EasyMOD
- Svar: 2
- Visningar: 3759
Problem med EasyMOD
Nån här som har kläm på EasyMOD? Jag är tydligen en total idiot, för detta klarar jag inte av att lista ut svaret på:
Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_easymod.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70
Warning ...
Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_easymod.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70
Warning ...
