Sökningen fann 4 träffar

av Ivarzon
2004-05-31 09:52
Kategori: phpBB 2 - Översättning
Tråd: Svensk översättning av Chatbox? Finns det?
Svar: 6
Visningar: 15332

Aha. Ok, tack för hjälpen, jag kollar då och då! :D
av Ivarzon
2004-05-29 18:27
Kategori: phpBB 2 - Översättning
Tråd: Svensk översättning av Chatbox? Finns det?
Svar: 6
Visningar: 15332

Postar väl här också. :D

Finns det någon vänlig själ som kan tala om var i hela glödheta jag kan hitta Chat Box 3.0 ?

Jag inbillar mej att jag har letat överallt...
av Ivarzon
2004-05-24 20:18
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Problem med EasyMOD
Svar: 2
Visningar: 3759

Vad som verkar ha hänt är att admin_easymod.php fattas. Jag har en som heter Admin_easymod.php.txt som jag namn ändrat till .php. Men när jag kör den får jag detta meddelande.
Jag läste nånstans att vissa paths, som t.ex. //admin*** bara ska ha en slash, men jag vet inte hur man ändrar detta. Har ...
av Ivarzon
2004-05-24 17:24
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Problem med EasyMOD
Svar: 2
Visningar: 3759

Problem med EasyMOD

Nån här som har kläm på EasyMOD? Jag är tydligen en total idiot, för detta klarar jag inte av att lista ut svaret på:

Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_easymod.php in /hsphere/local/home/schakta/schakta.se/Forum/phpBB2/admin/admin_easymod.php on line 70

Warning ...