Okej, ska försöka förklara det en gång till då:
Länken måste först länkas till en adress; en affiliate-adress (http://banner.betfred.com/cgi-bin/redir.cgi?id=N&member=BlueLizard&profile=pmillion), där man kommer till en sida man kan ladda ner programmet, i det här fallet pokerprogrammet.
Det är ...
Sökningen fann 10 träffar
- 2006-07-14 08:56
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Ladda ner direkt!
- Svar: 3
- Visningar: 8390
- 2006-07-05 18:02
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Ladda ner direkt!
- Svar: 3
- Visningar: 8390
Ladda ner direkt!
Detta kanske inte är PHP, men eftersom det finns många duktiga och hjälpsamma personer på det här forumet - så ska jag göra ett försök att förklara mitt problem.
Det är så att jag vill kunna göra så att man kan ladda ner en viss affiliate-länk (exe-fil) direkt ifrån en "ladda ner"-knapp... kruxet ...
Det är så att jag vill kunna göra så att man kan ladda ner en viss affiliate-länk (exe-fil) direkt ifrån en "ladda ner"-knapp... kruxet ...
- 2006-07-04 18:46
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Skriva ett meddelande (admin)
- Svar: 1
- Visningar: 1969
Skriva ett meddelande (admin)
Hur gör man för att skriva ett inlägg i en diskution, som admin, som alltid kommer högst upp ?
- 2006-07-03 16:03
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Gäster
- Svar: 1
- Visningar: 1869
Gäster
Hur gör jag för stänga av möjligheten för personer som inte är registrerade på forumet att skriva inlägg som 'gäst'?
- 2006-07-01 14:44
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: MYSQL-server..
- Svar: 1
- Visningar: 2410
MYSQL-server..
Jag har nu hela forumet klart och vill ladda upp det till mitt webbhotell, vilket verkar lättare sagt än gjort. Jag har fått MYSQL-uppgifterna ifrån mitt webbhotell och försökt att anpassa mitt forum efter det (config.php)
Detta har jag fått av mitt webbhotell:
Server: *****
*Databas ...
Detta har jag fått av mitt webbhotell:
Server: *****
*Databas ...
- 2006-06-30 21:37
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: MYSQL.PHP
- Svar: 3
- Visningar: 3071
- 2006-06-30 19:46
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: MYSQL.PHP
- Svar: 3
- Visningar: 3071
MYSQL.PHP
Nu har jag av klantighet raderat mysql.php-filen, vilken jag har ersatt med en "ny" mysql.php-fil (den som finns i zip-filen ifrån början)..
Men inte fungerar något för det.. ?!
*desperat*
Men inte fungerar något för det.. ?!
*desperat*
- 2006-06-30 18:46
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Ladda upp forum..
- Svar: 2
- Visningar: 2848
Ladda upp forum..
Jag har nu gjort klart mitt forum, och har försökt att ladda upp det på min server.. Men nu är det så att jag har inställningarna på phpBB-forumet på 'localhost'.
Hur ändrar jag detta? Har pratat med mitt webbhotell och fått upp en mysql-server, och rätta uppgifter för detta.
Hur ändrar jag detta? Har pratat med mitt webbhotell och fått upp en mysql-server, och rätta uppgifter för detta.
- 2006-06-27 15:24
- Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
- Tråd: Ändra texten
- Svar: 6
- Visningar: 6685
- 2006-06-27 14:39
- Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
- Tråd: Ändra texten
- Svar: 6
- Visningar: 6685
Ändra texten
Detta kanske är ett ganska simpelt problem, men eftersom jag inte kunde komma till någon förändring via administrationpanelen, så tänkte jag kolla med er.
Det är så jag vill byta text-stil (och storlek) på typsnittet i alla meddelanden som postas, hur gör jag det?
Tacksam för svar.
Det är så jag vill byta text-stil (och storlek) på typsnittet i alla meddelanden som postas, hur gör jag det?
Tacksam för svar.
