skrivbordet
Postat: 2010-08-17 17:53
Hej,
Finns det någon program som gör att man kan skriva på skrivbordet?
/NT
Finns det någon program som gör att man kan skriva på skrivbordet?
/NT
phpBB-support, snack och diskussioner på svenska
http://www.phpbb.se/forum/