Skapa sida i phpBB!

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Quiwi
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 5
Blev medlem: 2010-01-06 11:04
Svar: 0
Ort: Trollhättan

Skapa sida i phpBB!

Inlägg av Quiwi »

Ehm... jag vet inte riktigt vart jag ska skriva detta, så det får bli en egen tråd.

Skulle någon vilja hjälpa mig att skapa ett phpBB-forum, jag förstår mig inte på det ett dugg. När man går in på phpBB:s sida så kan man ju ladda ner två olika filer, zip och bz2. Det spelar ju ingen roll vilken av dem man tar, för man får bara fram en massa filer med t.ex. smileysar ju, eller är jag på helt fel ställe. Eller behöver man ha en server som man lägger upp det på?

Ett ord: Hjälp!
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0
Ort: Glad Stockholmare
Kontakt:

Re: Skapa sida i phpBB!

Inlägg av .:ADDE:. »

jag ställer hjärna upp gratis å hjälper dig med installation.
om du vill, skicka PM till mg bara så ska jag hjälpa dig.

annars skulle denna tråd vara i Supportavdelningen, eftersom du inte ger ut någon belöning.
och här ska man skaffa hjälp i utbyte mot belöning av någon form.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
Quiwi
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 5
Blev medlem: 2010-01-06 11:04
Svar: 0
Ort: Trollhättan

Re: Skapa sida i phpBB!

Inlägg av Quiwi »

ah... tack :)

Då får du ett PM om några minuter!
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst