Kursforum
Moderator: Moderatorgrupp
Re: Kursforum
Exakt vad menar du med "detta"? Skapa ett eget phpBB-forum eller?LoCa skrev:blev rekommenderad detta
Men man ska komma ihåg att ju mer behörigsregler man sätter upp så blir det också mer arbete som admin.
Ett tips är att kladda lite på papper först hur strukturen ska vara, sedan är det tekniska oftast hanterbart.
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
*Kammare är också sovrum på vissa dialekter
Kategorier var ordet ja!
Kan det vara enkelt att göra det? Eller går man en kurs?
Samt tåla lite humor, för vi arbetar gratis för att driva support och ibland så måste man få ha humor utan att det spårar ur.
Undrar förstås då hur du/ni kom in på det här phpBB för att utveckla det? Hur kommer det sig att man jobbar gratis - vad är drivkraften? Jag kan tyvärr inte sitta särskilt länge framför datorn längre - pga vissa åkommor som en nörd kan få - det är tråkigt men sant - men därför måste det vara relativt enkelt och lätthanterat att starta upp något sådant. Undrar: min uppladdningshastighet varierar mellan 256 kb och 7,2 mb, härifrån skogsstugan - är det tillräckligt?
Kan man få titta in i ett sådant Webbhotell, innan man bestämmer sig?
En bra fråga.. är det någon som kan hjälpa mig att svara på detLoCa skrev:Hur kommer det sig att man jobbar gratis
... Ja, du ska kunna klara dig med det du har i hastighet, det låter som om du har mobiltbredband och det är många som har.LoCa skrev:min uppladdningshastighet varierar
Det är upp till hotellet, vissa kan göra det och andra är stenhårda (du har ett PM i frågan)LoCa skrev:Kan man få titta in i ett sådant Webbhotell, innan man bestämmer sig?