Sida 1 av 1

Automatiskt mail till nya användare

Postat: 2007-02-11 23:14
av atenza
Vet någon om det finns nån mods som gör det möjligt att skicka ut ett automatiskt mail till nya användare där man kan skriva lite regler mm?

Postat: 2007-02-12 07:43
av Marcus
Kanske detta?

http://www.phpbbhacks.com/download/6220

Annars kan du ändra i filen som styr innehållet, den ligger under:

<forumrot>/languages/<språknamn>/email/

/marcus