Automatiskt mail till nya användare
Postat: 2007-02-11 23:14
Vet någon om det finns nån mods som gör det möjligt att skicka ut ett automatiskt mail till nya användare där man kan skriva lite regler mm?
phpBB-support, snack och diskussioner på svenska
http://www.phpbb.se/forum/