Sida 1 av 1

Fotoalbum

Postat: 2007-02-09 08:56
av Automatkrull
Hej!

Installerade album_v2055a och det gick väl bra. Problemet är att det finns liksom ingen meny eller något att komma in på albumet.

Man kan skapa kategorier (för album) i admin-delen.

Det här dyker dock upp ovanför kategorirutan:
ÿþÿþ
Vill du týÿmma dem nu'; $lang['Thumbnail_cache_cleared_successfully'] = '
Din thumbnail cache har blivit týÿmd
&'; ?>

Men det har väl med översättningen att göra.

Tacksam för förslag

Postat: 2007-02-11 10:10
av PazZze
huhum.. kolla igenom langugae/lang_swedish/ och den fil där all översättning för albummodden står, det känns som om det är nått fel i den filen, du får titta där vad som kan tänkas stå...