Sida 1 av 1

Garaget Mod. HJÄLP med tiderna

Postat: 2007-02-06 22:47
av M.Anton
Har fått hjälp :wink: att installera "garaget" moddet på forumet, nu har jag ett litet problem.

Hur i helskotta får man tiderna att visas i qurtermile tabellen.

Postat: 2007-02-07 21:53
av M.Anton
Löst............Tack Holger :-)

Svaret då: När man lägger in t.ex. tider, företag eller försäkringsbolag i garaget måste man "frisläppa" dessa innan dom syns, det görs via en länk nere vid ingången till adminpanelen.

Annars ställer man in i konfigurationen att användarna kan lägga in dessa själv utan att du godkänner detta.