Sida 1 av 1

Förslag på bra mods?

Postat: 2006-10-20 23:41
av Granit
Har suttit flera dagar nu och letat efter roliga och användbara modar som gynnar användarna på forumet.
Har ni några förslag?

Dom vanliga som chat, kalender, och såna har jag redan kikat på. Men kanske om ni kan tipsa om något annat roligt som man själv kanske missat när man suttit och letat och som man inte tänkt på själv direkt.

:wink:

Postat: 2006-12-17 22:14
av seeyoo
Att ingen svarar på denna tråd. Jag har en chat på mitt forum, en flashchatt, det är coolt