Sida 2 av 2

Postat: 2006-07-09 19:21
av Holger
Usch då!
Hm, eftersom du har betalat för det hela borde du fråga forum24 iallafall!
Ledsen, jag har inte hittat ngn lösning. Men ska fundera vidare ändå!

Postat: 2006-07-10 06:06
av KiiaM
Jag ska höra med dem, fast de kan ju vara på semester eller nå't.
Frågan är ju vad som initierar att den där informationsrutan kommer upp - och varför det inte står typ "uppladdningen lyckades" istället.

Postat: 2006-07-10 14:08
av Holger
pafiledb modden är en MYCKET klurig modd, med mycket krånglig kodning. Många av phpBB-experterna vägrar att supporta på den.

När den väl fungerar så är den kanonbra! Men OM den krånglar så är det svårt att få hjälp.

Postat: 2006-07-10 17:50
av KiiaM
huga, det låter ju inte kul :shock:

Postat: 2006-07-10 20:32
av Holger
Se om du kan få tag på en något äldre version av pafiledb-modden version 0.0.9d t.ex.

Re:

Postat: 2008-02-03 13:51
av wIno
Holger skrev:Se om du kan få tag på en något äldre version av pafiledb-modden version 0.0.9d t.ex.
Tjenare Holger.
Var kan man hitta pafiledb-modden någonstans? För det är väll en mod som gör så att man kan ha en download section i forumet?

Mvh wInO

Re: download - användaren finns inte??

Postat: 2008-02-04 09:06
av Marcus
Mycket gammal tråd!Fråga efter en MOD i en egen tråd, det som står i denna är 1½ år gammalt.

Dessutom, Holger "jobbar" inte här längre.

/marcus

PS!
Fråga igen, i egen tråd, så ska jag svara... (så blir din fråga och mitt svar inte dolt i en gammal tråd).
DS!