Jag behöver stor hjälp :(

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Master!
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 2
Blev medlem: 2005-07-16 07:46
Svar: 0

Jag behöver stor hjälp :(

Inlägg av Master! »

Hejsan alla kära medlemmar och admin. Jag behöver hjälp med mittt StarWars forum . Jag vill ändra färger och logga så den blir snygg och vi får många medlemmar skulle uppskata om Admin svarade och hjälpte! !! har stora problem :cry:
Hejsan! :D.
Master!
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 2
Blev medlem: 2005-07-16 07:46
Svar: 0

Inlägg av Master! »

Hjälp mig då!. Ska ni inte vara här för hjälpa? :cry:
Hejsan! :D.
Användarens profilbild
Kail
Administratör
Administratör
Inlägg: 2935
Blev medlem: 2003-06-03 13:53
Svar: 0
Ort: Linköping/Stockholm

Inlägg av Kail »

Tyværr ær Admin i Norge som du kanske ser men jag ska førsøka hjælpa dig så gott det går. Vad exakt vill du ændra på?
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6554
Blev medlem: 2004-06-09 08:32
Svar: 1
Ort: Hannover/Tyskland
Kontakt:

Inlägg av Holger »

Hej,

du kan ändra färger här:
Gå till administratorpanelen -> Stiladministration -> Hantering -> Ändra -> Gör inställningar.

Öppna ett andra fönster och uppdatera sidan efter varje ändring så ser du vad som händer ...

/Holger
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster