Söker 2 mods

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 3 (3.0.0 eller senare).

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Skriv svar
NilsF
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2011-12-01 13:58
Svar: 0

Söker 2 mods

Inlägg av NilsF »

Hej killar och tjejer!

Jag letar efter 2 moddar, eller 1 egentligen.

Just nu har jag 1 mod som gör att man kan kontakta mig. Modden heter "Contact admin". Jag är nästan helt nöjd med hur den är. Men, på min hemsida har jag både "Feedback" och "Annonsering". Jag vill att de två olika rubrikerna ska ha var sitt eget kontakt-formulär. Vilket jag egentligen har, men jag vill att de två olika rubrikerna i menyraden ska ta en direkt till den respektive. För just nu kommer alltid "Feedback" överst som "reason", och man får trycka in "annonsering" om det är det man vill trots det att man tryckte på "annonsering" i menyraden. Har ni något förslag på hur man kan lösa detta? Finns det någon "multiple contact form"?
Hoppas ni förstår vad jag menar :D

Sen den andra jag vill ha är att man ska kunna göra "tummen upp", eller något liknande om någon på forumet ger ett bra svar. Sen vill jag även att antalet "tummen upp" man fått ska visas under antalet inlägg. Jag hittade en mod för detta (Thanks for post), försökte installera den två gånger, manuellt och med automod. Båda gångerna blev grafiken konstig. Så letar nu efter en annan om det nu finns eller om någon har lust att hjälpa mig o lösa problemet med grafiken? I så fall kan jag förklara mer vad som händer.

Jag är tacksam för alla svar, stora som små!

Ha det bra!
//Nils
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster