Jag har sökt och sett att man ska kunna klicka på en flik som heter Convert och då kunna konvertera över den gamla databasen.
I min installation så finns det ingen sådan flik, vet inte om det har att göra med att jag använder Manufrogs installerare.
Vad jag kan läsa mig till så ser db strukturen annorlunda ut i bb3 mot den version vi har. Av någon anledning så kommer vi inte åt admindelen då den verkar ha rasat. Jag trodde jag kunde importera den gamla databasen men det gick inte.
Hur gör jag bäst för att få över den gamla databasen och användarna?
Grön på PHPBB men inte helt novis som programmerare.
//Anna-Karin, Ser ut som ett


