Visa aktiva trådar
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
- Element_Five
- Extra aktiv medlem

Visa aktiva trådar
http://www.skrivbordsgeneralen.se/forum ... ive_topics
Ändrar jag däremot till 3 månader eller mer då börjar jag få resultat.
Re: Visa aktiva trådar
mvh Peetra.
- Element_Five
- Extra aktiv medlem

Slår på dem igen?
- Element_Five
- Extra aktiv medlem

Förstår faktiskt inte vad du menarPeetra skrev:Jepps, det skapades en bugg iom att det fixades en annan bugg i samband med den funktionen, så alla kategorier nollställdes, du hamnar att gå in och slå på dem per kategori igen.
mvh Peetra.
Just det - vad menar du med "slår på dem igen"???Element_Five skrev:Hur och var gör jag detta?
Slår på dem igen?
För att veta vad som väntar vid uppgradering till 3.0.6 vore det bra om jag förstår vad det som sägs ovan handlar om.Peetra skrev:Ja-a, det var jobbigt, jag åkte själv på att ändra dem för tretti kategorier via ACP, men det var egentligen inte det jobbiga, utan det att jag först satt nästan en halvtimme å försökte peta i phpMyAdmin, ifall de skulle ha varit enklare att ändra där.
Jag begriper inte ett smack faktiskt
Då peetra nämnde buggen så var det ett fel som rättades och det skapades ett annat fel och det var det här.
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Visa aktiva trådar:
Om satt till ja så kommer trådar gjorda i denna kategori att visas i listan över aktiva trådar.
Ytterligare information finns här:
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... #p11256645
Mvh
Thomas
Kod: Markera allt
UPDATE phpbb_forums SET forum_flags = forum_flags | 16 WHERE forum_type < 2;Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster