PHP-kodare till bokningssystem för helikopterpiloter

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
TheHammer
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 1
Blev medlem: 2009-08-03 10:06
Svar: 0

PHP-kodare till bokningssystem för helikopterpiloter

Inlägg av TheHammer »

Hej,

Det kanske är fel forum att annonsera i så jag hoppas att ni kan hänvisa mig till ett mer passande om så skulle vara fallet.

Jag skulle behöva hjälp med att koda ett bokningssystem för min helikopterverksamhet. Det ska vara en grafisk kalender och man ska kunna signa upp sig som pilot och lägga upp flygningar, helikoptertyper, bokningar för service och påminnelser för förnyelse av medical mm. Kan berätta mer vid en närmare kontakt. Arbetsprov kommer att krävas.

Mvh
/Erik
lasringen
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: 2009-06-19 00:30
Svar: 0

Re: PHP-kodare till bokningssystem för helikopterpiloter

Inlägg av lasringen »

Du behöver ett bokningsystem med andra ord.. testa på phpportalen.net där finns de php kodare.
Svenskt lås och säkerhetsforum http://www.lasringen.se/forum
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster