hello där jag behöver lite hjälp nu .mitt xp e inte äkta men jag har sköpt äkta xp vill ta bort gammala o installera nytt ok problemet e att jag vet inte hur jag kan avinstallera gammala xp, om du kan så help mig lite o berätta bara hur jag ska börja varifrån jag ska börja avinstallera ok tack.....
sweden_sweetheart@hot
behöver veta hur
Moderator: Moderatorgrupp
behöver veta hur
heloo jag håller laddar ner saker o filmer sen dom bar förvinner o jag hittar inte igen .finns någon som kan hjälpa mig . vad som e fel el sånt mvh.p.p
du kan inte direkt avinstallera ett operativsystem...
det man får göra är att formatera hårddisken (man raderar alla filer) på systemdisken minst (bäst att göra på alla diskar eg. eller framförallt dom man har saker installerade på).. man kan installera över ett gammalt ibland.. men rekomenderat är att formatera hårddisken
sen är det bara att stoppa in skivan och installera
det man får göra är att formatera hårddisken (man raderar alla filer) på systemdisken minst (bäst att göra på alla diskar eg. eller framförallt dom man har saker installerade på).. man kan installera över ett gammalt ibland.. men rekomenderat är att formatera hårddisken
sen är det bara att stoppa in skivan och installera
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst



