Förslag på bra mods?

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Granit
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 67
Blev medlem: 2006-09-17 20:39
Svar: 0

Förslag på bra mods?

Inlägg av Granit »

Har suttit flera dagar nu och letat efter roliga och användbara modar som gynnar användarna på forumet.
Har ni några förslag?

Dom vanliga som chat, kalender, och såna har jag redan kikat på. Men kanske om ni kan tipsa om något annat roligt som man själv kanske missat när man suttit och letat och som man inte tänkt på själv direkt.

:wink:
Användarens profilbild
seeyoo
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 45
Blev medlem: 2005-12-02 16:18
Svar: 0

Inlägg av seeyoo »

Att ingen svarar på denna tråd. Jag har en chat på mitt forum, en flashchatt, det är coolt
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst