Hjälp med Facebookknapp i forum

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
maria_73
Medlem
Medlem
Inlägg: 24
Blev medlem: 2015-01-08 10:59
Svar: 0

Hjälp med Facebookknapp i forum

Inlägg av maria_73 »

Hej jag har under en längre tid försökt få till en knapp på mitt forum som mina besökare kan logga in sig på med sin facebookinloggning. Någonstans har det blivit fel då själva knappen inte conektar med själva Facebook. Jag undrar om det finns någon kunnig här som kan detta och skulle vilja hjälpa mig. Knappen finns på plats men någonstans har jag förmodligen skrivit fel. Sen skulle jag också vilja få hjälp med att installera automod så att jag lättare kan ladda upp tillägg i framtiden.
Mvh
maria
maria_73
Medlem
Medlem
Inlägg: 24
Blev medlem: 2015-01-08 10:59
Svar: 0

Re: Hjälp med Facebookknapp i forum

Inlägg av maria_73 »

Finns det ingen kunnig här som skulle kunna hjälpa, naturligtvis mot ersättning om det inte framgick innan
Kirill
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 112
Blev medlem: 2007-11-13 16:16
Svar: 0

Re: Hjälp med Facebookknapp i forum

Inlägg av Kirill »

Se PM på Facebook!
maria_73
Medlem
Medlem
Inlägg: 24
Blev medlem: 2015-01-08 10:59
Svar: 0

Re: Hjälp med Facebookknapp i forum

Inlägg av maria_73 »

Hej Kirill jag har inte fått pm på Facebook. Vill du maila mig istället vimeddjur@gmail.com
Gustav84
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 1
Blev medlem: 2016-01-27 05:43
Svar: 0

Re: Hjälp med Facebookknapp i forum

Inlägg av Gustav84 »

Jag gissar på att du redan har fått hjälp? Ifall du inte har det så har jag möjlighet att rycka in. Den som inte frågar får inga svar :)
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 18 och 0 gäster