Frilansutvecklare sökes för spännande uppdrag

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
oskarg
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 1
Blev medlem: 2013-04-03 18:56
Svar: 0

Frilansutvecklare sökes för spännande uppdrag

Inlägg av oskarg »

Jag letar efter en frilansutvecklare för att bygga en relativt enkel men spännande webbtjänst från grunden. Mycket frihet men också ansvar. Jag kommer leverera design på alla vyer och en detaljerad spec.

Saker som kan vara bra att kunna är HTML/CSS, Javascript, MySQL, PHP, Amazon SES, Paymill, Användarhantering.

Projektet kommer antagligen ta mellan 1 och 2 månader halvtid beroende på hur erfaren du är.

Kontakt mig för mer information om det låter intressant. 8)

Mvh
Oskar
oskar@glauser.com

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster