Hjälp med att installera en modd

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Användarens profilbild
Element_Five
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Inlägg: 284
Blev medlem: 2005-08-05 17:46
Svar: 0
Ort: Glumslöv, Skåneland

Hjälp med att installera en modd

Inlägg av Element_Five »

Hej,

skulle behöva hjälp med att återinstallera en modd, nämligen Olympus QR som jag hade installerad innan jag uppdaterade till 3.0.4.
Nu måste den installeras igen, kör på en subsilver2 baserade stilen etech.

Vore supertacksam om någon kunde hjälpa mig få modden på fötter igen, skicka ett PM

/Magnus
Skrivbordsgeneralen - ett mognare spelforum.
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 2097
Blev medlem: 2007-04-18 09:38
Svar: 0
Ort: Kokkola, Finland.

Re: Hjälp med att installera en modd

Inlägg av tumba25 »

En sökning på Olympus QR i MOD-databasen ger två träffar. Båda är snabbsvar. En länk till den rätta skulle underlätta.
Bild
Developer @ phpBB MOD Team

Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster