Vitt innehåll, inget visar under flikarna

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
ForumMix
Medlem
Medlem
Inlägg: 17
Blev medlem: 2012-04-21 19:44
Svar: 0

Vitt innehåll, inget visar under flikarna

Inlägg av ForumMix »

Hej,

Då har jag dykt på ett problem som jag inte riktigt vet varför. När jag te.x ska in under serverkonfiguration som då finns under administrationspanelen så visar endast en vit bild. Inget mer. Det avser allt under serverkonfiguration.

Kan det beror på temat man använder? Jag använder mig av - http://demo.phpbb3styles.net/Artodia%3A+Helion

Vad kan jag göra för att komma åt detta igen? Jag bifogar bilden där detta visas om någon inte vet vad jag menar.
Bilagor
2014-10-08_14-34-33.png
2014-10-08_14-34-33.png (3.85 KiB) Visad 5066 gånger
ForumMix
Medlem
Medlem
Inlägg: 17
Blev medlem: 2012-04-21 19:44
Svar: 0

Re: Vitt innehåll, inget visar under flikarna

Inlägg av ForumMix »

Mer tillägg.

Nu blir det även så under Forumkonfiguration. När man klickar på te.x foruminställningar så blir hela sidan vit.

Jag uppskattar gärna snabba svar.
Användarens profilbild
HannaZ
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 41
Blev medlem: 2014-09-24 18:30
Svar: 0

Re: Vitt innehåll, inget visar under flikarna

Inlägg av HannaZ »

Det finns inga snabba svar på sånt här, och bara du vet vad som hänt med din installation av phpBB.
Har du installerat en MOD eller meckat med HTML?
I så fall har du förmodligen förklaringen där.
Annars kan inte jag gissa... Pröva att fylla i forumets Supportformulär för att ge mer bakgrund om situationen. Posta även en bild på hur det ser ut.

Pröva att byta språk till engelska. Får du samma problem?
Pröva att byta theme. Samma problem?

Är det något som är trasigt i Adminpanelen så kan du byta ut alla html filer som börjar på ACP mot orginalfilerna Men då försvinner eventuella ändringar som du gjort.

Har du installerat en MOD så pröva att avinstallera den, först automatiskt och sen manuellt.
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster