Du menar meta taggar?
Eller menar taggar hos Tapatalk? I adminpanelen hos Tapatalk kan du ange taggar tror jag!
Sökningen fann 12 träffar: taggar
Sökte efter inmatningen: taggar
- 2015-02-04 14:48
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Tapatalk!
- Svar: 2
- Visningar: 7519
- 2015-01-30 06:12
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Tapatalk!
- Svar: 2
- Visningar: 7519
Re: Tapatalk!
När du söker så söker du på precis allting.
Står det taggar i ett inlägg så kan du söka efter just det: search.php?keywords=taggar&fid%5B0%5D=20
Står det taggar i ett inlägg så kan du söka efter just det: search.php?keywords=taggar&fid%5B0%5D=20
- 2015-01-29 22:28
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Tapatalk!
- Svar: 2
- Visningar: 7519
Tapatalk!
... och det fungerar.
När jag använder min android app så hittar jag forumet om jag söker på hela namnet.
Finns det möjlighet att lägga till "taggar" man vill att forumet ska dyka upp på om man söker på något?
För min tankegång är ju lite att man letar efter något så söker man ju inte på ett ...
När jag använder min android app så hittar jag forumet om jag söker på hela namnet.
Finns det möjlighet att lägga till "taggar" man vill att forumet ska dyka upp på om man söker på något?
För min tankegång är ju lite att man letar efter något så söker man ju inte på ett ...
- 2013-02-12 20:48
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Tråd frågan löst
- Svar: 13
- Visningar: 20124
Re: Tråd frågan löst
Sen är det en sak till som förvirrar mig nu ser jag taggar på sidan hur får man bort dem?
Visa obesvarade inlägg • Visa olästa inlägg • Visa nya inlägg • Visa aktiva trådar
Kod: Markera allt
{ SEARCH_UNSOLVED } • { SEARCH_YOUR_UNSOLVED }- 2012-01-09 22:56
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: hjälp med en kodsnutt
- Svar: 13
- Visningar: 14440
Re: hjälp med en kodsnutt
... var lang=lang_pair.split('|')[1];jQuery.cookie('glang', lang, {path: '/'});jQuery(function($){$('body').translate('sv', lang, {toggle:true, not:'.notranslate'});});}
//]]>
</script>
Inte många <?php taggar där inte. Allt verkar vara stängt med </script> du kanske ser något som jag inte ser. 8)
//]]>
</script>
Inte många <?php taggar där inte. Allt verkar vara stängt med </script> du kanske ser något som jag inte ser. 8)
- 2011-12-06 13:17
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Fel vid installation
- Svar: 9
- Visningar: 10680
Re: Fel vid installation
... tidigare. Kolla i install.xml vilka ändringar som skulle göras i filen includes/template.php och se till att de blivit gjorda.
Om det var hebreiska, eller om du inte får till det , posta länk till var du laddade ner MODden, samt några hundra rader från början ur includes/template.php i code-taggar
Om det var hebreiska, eller om du inte får till det , posta länk till var du laddade ner MODden, samt några hundra rader från början ur includes/template.php i code-taggar
- 2011-10-22 14:05
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Fixa bannade namn
- Svar: 0
- Visningar: 3884
Fixa bannade namn
Om jag vill att användare som blivit bannade på något sätt (IP/användarnamn osv.) ska få ett streck rakt över namnet? Liksom [s] taggar?
- 2011-07-04 16:19
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Se vilka som röstat
- Svar: 16
- Visningar: 12179
Re: Se vilka som röstat
... blank sida betyder php-fel.
Vilket betyder att redigeringen utav viewtopic.php gick snett.
Kan du kopiera innehållet utav den filen här, i CODE-taggar?
Vilket program använder du när du redigerar phpBB-filer?
För att snabbt fixa så att forumet fungerar som det ska, ladda upp en ny fil utav ...
Vilket betyder att redigeringen utav viewtopic.php gick snett.
Kan du kopiera innehållet utav den filen här, i CODE-taggar?
Vilket program använder du när du redigerar phpBB-filer?
För att snabbt fixa så att forumet fungerar som det ska, ladda upp en ny fil utav ...
- 2011-04-03 13:42
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Gömma bilder för Gäster?
- Svar: 1
- Visningar: 2727
Re: Gömma bilder för Gäster?
... för att länka utanför, så är det enkelt att fixa via ACPs kategoribehörigheter Man ska lägga "Kan ladda ner filer" på nej för att gömma bilderna som laddats upp. Att dölja saker i img-taggar ed. ska heller inte vara så sjukt avancerat med nåt litet hack, men jag har det inte i bakfickan tyvärr. :(
- 2011-03-20 17:19
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Moddat dit en egen sida, men hur funkar viewonline?
- Svar: 3
- Visningar: 4453
Re: Moddat dit en egen sida, men hur funkar viewonline?
... ändra "topic" & bild (dessa innehåller endast 1 bild var) & länk när man trycker på bilden...
funktionen känns ju enkel, men jag antar att man måste skapa taggar som pekar på databasen bilder, länkar ja, vad vet jag!
Men är detta enkelt? någon som känner för att skriva hur ev. kod kan se ut?
MVH
funktionen känns ju enkel, men jag antar att man måste skapa taggar som pekar på databasen bilder, länkar ja, vad vet jag!
Men är detta enkelt? någon som känner för att skriva hur ev. kod kan se ut?
MVH
- 2009-02-15 04:17
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Färga källkod
- Svar: 1
- Visningar: 2208
Färga källkod
Hej!
Jag har ett phpBB forum där man kan posta källkod med
Jag har ett phpBB forum där man kan posta källkod med
Kod: Markera allt
taggar men
undrar om det finns någon mod som kan färga vissa ord automatiskt så som int,for, while osv.
Eller om någon har nått annat tips, i värsta fall får jag försöka koda nått själv.
\\MrTommy- 2008-12-20 03:29
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: En enkel RSS
- Svar: 16
- Visningar: 11270
Re: En enkel RSS
Notera min tanke är inte att vara småaktig på något sätt
(Kommer nog använda denna (om än något modifierad) mod själv, mycket bra initiativ velonoir
)
Man bör notera att alla taggar i (x)html ska skrivas med små bokstäver, speciellt när vi pratar om RSS/xml som alltid skrivs strikt
(Kommer nog använda denna (om än något modifierad) mod själv, mycket bra initiativ velonoir
Man bör notera att alla taggar i (x)html ska skrivas med små bokstäver, speciellt när vi pratar om RSS/xml som alltid skrivs strikt
