Sökningen fann 3 träffar

av JanneB
2021-03-24 20:18
Kategori: [3.3.x] - Support
Tråd: Ingen behörighetsflik efter uppgradering
Svar: 3
Visningar: 5343

Re: Ingen behörighetsflik efter uppgradering

Och @Sinom, tack för allt jobb ni lägger ned!!
av JanneB
2021-03-24 20:17
Kategori: [3.3.x] - Support
Tråd: Ingen behörighetsflik efter uppgradering
Svar: 3
Visningar: 5343

Re: Ingen behörighetsflik efter uppgradering

Jepp, precis så ser de ut.
Men jag gav upp.'
Installerade phpbb på nytt på sidan om det ordinarie.
Återställde backup från före uppgraderingen av databasen till den nya instansen. Allt funkade.
Testade sen att återläsa users, posts och topics från den "kvaddade" instansen till den nya instansen och ...
av JanneB
2021-03-23 08:34
Kategori: [3.3.x] - Support
Tråd: Ingen behörighetsflik efter uppgradering
Svar: 3
Visningar: 5343

Ingen behörighetsflik efter uppgradering

Hej!

Uppgraderade ett 3.1.8-forum till 3.3 i söndags (Ja jag vet, borde ha gjort det tidigare). Passade också på att byta webhotell. Forumet hade bland annat tillägget Gallery som jag förstås inaktiverade innan uppgradering. Jag ville helt ta bort det så jag valde även att ta bort alla data. Men se ...