Sökningen fann 7 träffar
- 2020-04-26 09:45
- Kategori: [3.3.x] - Support
- Tråd: Problem med installation av forum
- Svar: 12
- Visningar: 12479
Re: Problem med installation av forum
yes menar du inlogg till filezilla då ?
- 2020-04-20 19:49
- Kategori: [3.3.x] - Support
- Tråd: Problem med installation av forum
- Svar: 12
- Visningar: 12479
Re: Problem med installation av forum
okej tack så mycket får se om man kan skapa dom själv då. har suttit i telefon i ca 4timmar med dom men till slut sa dom att dom inte kunde hjälpa mig. då vände jag mig hit
- 2020-04-19 13:41
- Kategori: [3.3.x] - Support
- Tråd: Problem med installation av forum
- Svar: 12
- Visningar: 12479
Re: Problem med installation av forum
Dom finns med i fliken filnamn men dom syns inte på fjärrplatsen. Provade lägga in dom igen på fjärrplatsen då stod det att filerna redan finns
- 2020-04-17 16:25
- Kategori: [3.3.x] - Support
- Tråd: Problem med installation av forum
- Svar: 12
- Visningar: 12479
Re: Problem med installation av forum
fjärrplatsen var ju helt tom när jag öppna filezilla, men det kanske den ska va ?
skapa en mapp som heter forum och la allt där
skapa en mapp som heter forum och la allt där
- 2020-04-15 18:40
- Kategori: [3.3.x] - Support
- Tråd: Problem med installation av forum
- Svar: 12
- Visningar: 12479
Re: Problem med installation av forum
okej så egentligen kan jag installera wordpress på hemsidan sen lägga in forumet där efter?
jag har Loopia
skickar ett PM
jag har Loopia
skickar ett PM
- 2020-04-12 22:20
- Kategori: [3.3.x] - Support
- Tråd: Problem med installation av forum
- Svar: 12
- Visningar: 12479
Re: Problem med installation av forum
Vad menas med det ? jag packade upp filerna i en mapp som jag döpte till forum, och sen laddade jag upp den i filezilla
- 2020-04-10 21:04
- Kategori: [3.3.x] - Support
- Tråd: Problem med installation av forum
- Svar: 12
- Visningar: 12479
Problem med installation av forum
Hej!
hoppas någon kan hjälpa mig. är helt ny inom att starta forum men tänkte ge det ett försök
Jag har en domän, ett webbhotell. och laddat ner filezilla och phpBB3 3.3.0. Jag packade upp filerna och ladda upp filerna i filezilla. Sen när jag skriver in i webbläsaren mitt namn/phpBB3 kommer jag ...
hoppas någon kan hjälpa mig. är helt ny inom att starta forum men tänkte ge det ett försök
Jag har en domän, ett webbhotell. och laddat ner filezilla och phpBB3 3.3.0. Jag packade upp filerna och ladda upp filerna i filezilla. Sen när jag skriver in i webbläsaren mitt namn/phpBB3 kommer jag ...
