Hej.
Önskar hjälp med mitt phpbb forum som ligger här http://www.fotogenforum.se/fotogen/phpBB3/
Mina kunskaper räcker inte till för div buggar som uppstått i samband med att one.com gjort uppgraderingar
och skulle vilja ha uppgradering till senaste version.
Vill att den som hjälper mig ...
Sökningen fann 6 träffar
- 2021-05-14 10:27
- Kategori: Hjälp sökes!
- Tråd: Önskar hjälp med uppgradering och div buggar
- Svar: 1
- Visningar: 4467
- 2012-12-26 14:10
- Kategori: 3.0.x - Översättning
- Tråd: översättningen för phpBB 3.0.10 kan hämtas på phpBB.com
- Svar: 16
- Visningar: 131601
Re: översättningen för phpBB 3.0.10 kan hämtas på phpBB.com
.
Tack Peetra.
Mvh
Jukka
Tack Peetra.
Mvh
Jukka
- 2012-12-26 14:07
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Diverse problem med forum efter installering av mchat.
- Svar: 10
- Visningar: 11787
Re: Diverse problem med forum efter installering av mchat.
.
Två av problemen lösta (dom viktigaste)
Installerade moden manuellt, alla fel som blev var missar från min sida, man bör vara väldigt
observant när man gör manuell installation
SL!
Jukka
Två av problemen lösta (dom viktigaste)
Installerade moden manuellt, alla fel som blev var missar från min sida, man bör vara väldigt
observant när man gör manuell installation
SL!
Jukka
- 2012-12-21 14:36
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Diverse problem med forum efter installering av mchat.
- Svar: 10
- Visningar: 11787
Re: Diverse problem med forum efter installering av mchat.
.
Problem 2 löst !
Måste vart något fel i editor.js filerna, tog från backupen, editerade och nu fungerar det!
Ett problem löst, två kvar !
SL!
Jukka
Problem 2 löst !
Måste vart något fel i editor.js filerna, tog från backupen, editerade och nu fungerar det!
Ett problem löst, två kvar !
SL!
Jukka
- 2012-12-21 10:47
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Diverse problem med forum efter installering av mchat.
- Svar: 10
- Visningar: 11787
Diverse problem med forum efter installering av mchat.
.
Hej.
Hållt på med datorer sen 1982 och jobbar som datortekniker sen 14 år tillbaka men har inga kunskaper
om phpbb och hur det fungerar.
Har på mitt forum -> http://www.fotogenforum.se/fotogen/phpBB3/index.php haft användare
som önskat sig chatfunktion och fastnade för mchat, när jag läste ...
Hej.
Hållt på med datorer sen 1982 och jobbar som datortekniker sen 14 år tillbaka men har inga kunskaper
om phpbb och hur det fungerar.
Har på mitt forum -> http://www.fotogenforum.se/fotogen/phpBB3/index.php haft användare
som önskat sig chatfunktion och fastnade för mchat, när jag läste ...
- 2011-01-19 12:51
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Verifieringsbilden knäckt?
- Svar: 19
- Visningar: 14785
Re: Verifieringsbilden knäckt?
Samma problem på mitt forum, började för ca 2 dagar sedan...
SL!
Jukka
SL!
Jukka
