Hej!
Installerade album_v2055a och det gick väl bra. Problemet är att det finns liksom ingen meny eller något att komma in på albumet.
Man kan skapa kategorier (för album) i admin-delen.
Det här dyker dock upp ovanför kategorirutan:
ÿþÿþ
Vill du týÿmma dem nu'; $lang['Thumbnail_cache_cleared ...
Sökningen fann 1 träff
- 2007-02-09 08:56
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Fotoalbum
- Svar: 1
- Visningar: 2496
